top of page

čt 16. 4.

|

JIŽ ODVYSÍLÁNO

JAK PLÁNOVAT A REALIZOVAT MARKETING A PRODEJ B2B NEJEN V DOBĚ KRIZE (1)

Nejdůležitější téma podnikatelů a firem v dnešní době je co a jak PRODÁVAT! Jak udělat, aby marketing nebyla firemní černá díra, jak zrestartovat prodej a získávat nové zákazníky se dozvíte na tomto webináři zdarma.

Registrace je již ukončena.
Přehled dalších webinářů
JAK PLÁNOVAT A REALIZOVAT MARKETING A PRODEJ B2B NEJEN V DOBĚ KRIZE (1)
JAK PLÁNOVAT A REALIZOVAT MARKETING A PRODEJ B2B NEJEN V DOBĚ KRIZE (1)

Čas a místo

16. 4. 2020 10:00

JIŽ ODVYSÍLÁNO

O události

Přednášející:  Michal Vacek, specialista na B2B obchodní komunikaci a jednatel společnosti Český marketing s.r.o., provozovatel call centra a služby aktivního prodeje B2B START1000

Nejaktuálnější témata dnešní doby: KRIZOVÝ MARKETING A PRODEJ

  1. Slovo MARKETING bylo za poslední léta zdeformováno mnoha v něm obsaženými obory, specializacemi a nástroji až do té míry, že jsme zapomněli, pro co byl vlastně stvořen. Jaká je podstata marketingu a jaká je jeho úloha v dnešním a budoucím světě businessu, proč oddělit marketing od prodeje, proč a jak nově produkovat vaše produkty a služby a proč tvořit nové, jak je prezentovat, komunikovat a prodávat, na to vše se pokusí odpovědět specialista na obchodní B2B komunikaci a jednatel komunikační agentury Český marketing s.r.o. Michal Vacek.
  2. Až v této době pochopíte a na sobě pocítíte, že nejdůležitější ze všech činností dnešního podnikatele nebo firmy je PRODEJ! Bez prodeje je všechno co děláte zbytečné. Málo kdo si uvědomuje, že existuje jeden zákon prodeje, který vždy fungoval a funguje. Jde o tzv. zákon úrovně komunikace. Podrobně si rozebereme všechny možnosti práce s daty a projdeme nástroje, způsoby a možnosti komunikace se zákazníky, abyste byli následně schopni správně rozhodnout, jaké komunikační sítě, nástroje, úrovně a postupy vyberete pro svůj budoucí prodej.

Sdílet událost

bottom of page