Akviziční call centrum

JE TU PRO VÁS TELEMARKETING

který od prvního telefonu kontroluje kvalitu operátorů a měří efektivitu kampaně!

2 roky vyvíjené a další 3 roky provozované call centrum a telemarketingový systém personifikované obchodní komunikace, který obsahuje všechny operace od výběru cílové skupiny, až po předání živého zákazníka obchodnímu zástupci, přináší skutečné výsledky a objednávky. Do 7 dnů Vám z našeho call centra, jménem vaší firmy, začneme předávat profesionálně vykomunikované B2B zákazníky s nákupní chutí přímo do vašeho emailu, mobilu, kalendáře a CRM. Váš obchodní zástupce pouze obchoduje!

VÝSLEDKY V REÁLNÉM ČASE


Již od prvního telefonátu vám poskytneme přístup do naší aplikace "Online statistik", ve které můžete:​

  • poslouchat hovory

  • pozorovat stav kampaně přes statusy hovorů

  • kontrolovat výsledky kampaně v online reportech na úrovni počtu a procent

  • stahovat si do počítače aktuální živou databázi volání ke svým analýzám

DATABÁZE, TELEMARKETING, EMAILING, CONTROLLING A ŠKOLENÍ V JEDNOM

Náš call center systém spojuje telemarketing, emailing, IT/ICT controlling s naším komunikačním know-how call skriptů a se školením obchodní komunikace. Máme za sebou desítky tisíc provolaných firemních subjektů a mnoho zkušeností, které z naší služby dělají nástroj k aktivaci a restartu vašeho obchodu. 

© Autorské práva Český marketing s.r.o.                       Podmínky ochrany osobních údajů

  • LinkedIn - Bílý kruh
  • Facebook - Bílý kruh
  • YouTube - Bílý kruh