TELEMARKETING DĚLÁME JINAK!

Náš Telemarketing START1000 se výrazně liší obsahem a kvalitou služeb a funkcemi, které poskytujeme v rámci aktivního outbound telemarketingu, tzn. co všechno dostanete v hodinové sazbě operátora při pronájmu, při provolaném kontaktu a při předání schůzky a kampaně. Náš aktivní telemarketing a call centrum sjednává osobní obchodní schůzky a obsahuje maximální servis, který jste hledali! Kromě standardní obsluhy odchozích hovorů se v rámci konkurenční ceny jedná o nadstandardní služby a funkce. U nás propojujeme poštovní direct mail, telemarketing, emailing, controlling, školení obchodních zástupců a technologie dohromady a dodáváme službu kompletní obchodní komunikace na míru.

JAKÉ B2B KAMPANĚ DĚLÍME

  • Aktivní sjednávání a plánování osobních obchodních schůzek pro obchodní zástupce, manažery a ředitele firem.

  • Aktivní průzkumy trhu.

  • Aktivní pozvání na výstavy, školení, kurzy, workshopy, akce, do velkoobchodních showroomů, apod.

  • Aktivní prodejní volání stávajícím zákazníkům – cross-selling.

  • Znovuzískání ztracených zákazníků.

  • Retence zákazníka a podávání informací.

  • Informování zákazníků o novinkách.

  • Aktivní prodejní volání potenciálním zákazníkům – pre-sales.

  • Sběr, aktualizace a oprava kontaktů a informací.

NAŠE SLUŽBY TELEMARKETINGU

PROFESIONÁLNÍ

OPERÁTOŘI

V naší komunikační laboratoři je nejdříve vyroben a vyladěn funkční call skript. Call skript vyrábí, navolává a testuje přímo jednatel naší společnosti Michal Vacek.

Pak předává vyladěnou kampaň operátorům.

  • Skutečně relevantní osobní schůzky ve vzájemné blízkosti a čase.

  • Možnost pronájmu operátorů i s kompletním zázemím a technologií call centra.

  • Automatické odesílání personifikovaného emailu jménem obchodního zástupce se 100% doručitelností zákazníkovi přímo z formuláře operátora. Výběr z několika možností obsahu.

  • "Online statistiky" je náš vlastní nástroj pro controlling kampaně, ve kterých můžete již od prvního hovoru:

    • živě i následně poslouchat hovory,

    • pozorovat stav kampaně přes statusy hovorů,

    • kontrolovat výsledky kampaně v online reportech na úrovni počtu a procent,

    • stahovat si do počítače aktuální živou databázi volání s vyplněným hodnotami ke svým kontrolám.

  • Operátory, pracující v jedné tiché místnosti s klimatizací.

  • Přístup do naší vlastní online filtrační aplikace Green DATA online, obsahující propojené databáze všech veřejných zdrojů a internetových katalogů a profesionální výběr přesných cílových skupin pro váš obchodní telemarketing. Dovolatelnost telefonů je 90%.

  • ​Tzv. komunikační zprodukování vaší služby nebo produktu a profesionální výroba skutečně funkčního call skriptu. Viz. naše Reference.

  • Předávání dohodnutých schůzek a telefonních obchodních schůzek přímo do vašeho emailu, SMS, kalendáře a CRM.

SLUŽBY A FUNKCE B2B TELEMARKETINGU

  • Možnost pronájmu operátorů i s kompletním zázemím a technologií call centra.

  • Stabilní operátory call centra pracující jako osobní asistentky a asistenty obchodních zástupců a manažerů.

  • Minimální počet 6 pokusů o dovolání na několik telefonů.

  • Sjednávání osobních obchodních schůzek přímo do kalendáře Google s kontakty a adresou.
  • Předávání dohodnutých schůzek a telefonních obchodních schůzek přímo do vašeho emailu, SMS, kalendáře a CRM.
  • Individuální nastavení datového formuláře pro zápis informací z telefonního hovoru. Naše formuláře běžně obsahují všechny informace o firmě a html odkazy na veřejné zdroje pro prostudování zákazníka před hovorem. Formulář obsahuje automaty, hlídající možné chyby operátora.

  • Datový sběr odpovědí na otázky nejen při průzkumech, ale i při komunikaci s zákazníkem.

  • Automatické odesílání personifikovaného emailu jménem obchodního zástupce se 100% doručitelností zákazníkovi přímo z formuláře operátora. Výběr z několika možností obsahu.

  • Podrobné unikátní statusy hovorů, které jsou podkladem pro analýzy efektivity telemarketingu.

  • Počáteční i průběžné ladění a někdy i předělání call skriptu v průběhu kampaně k maximální dokonalosti.

  • Individuální školení operátorů call centra na začátku i v průběhu kampaně s přímým telefonickým i osobním kontaktem na operátora - asistenta.

  • Přístup do call centra k osobní konzultaci s operátorem (využívané zejména při pronájmu operátorů).​

  • IT Security ​zabezpečení od společnosti MENZO, a.s.

© Autorské práva Český marketing s.r.o.                       Podmínky ochrany osobních údajů